+420 704 043 107 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Užijte si léto naplno se SLEVOU 10% na veškeré zboží! Zadejte v košíku kód: LETO10.
V případě Vámi nevyhovujícího zakoupeného zboží jej zašlete přes jakéhokoliv dopravce, ale přímo na naši adresu a to nejpozději do 14 kalendářních dnů od převzetí. Doporučujeme přiložit krátký průvodní dopis s oznámením o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů s uvedením čísla účtu, na který si budete přát vrátit zaplacenou částku. Lhůta 14 dnů běží od následujícího dne od převzetí nebo doručení Vámi objednaného zboží až do dne doručení k nám. Za doručení se považuje nejen fyzické doručení ale i předem oznámení mailem. Poštovné při vrácení je plně hrazeno ze strany zákazníka.
Adresa pro zaslání:
MojeRC s.r.o.
Jugoslávská 25
613 00 Brno
Kam poslat?
Adresa:
MojeRC s.r.o.
Jugoslávská 25
613 00
Brno
Při posílání do krabice přibalte:
Co bude dál?
Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na vady způsobené:
Záruka a reklamace baterií:
Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu ovšem nelze zaměňovat za životnost výrobku.
Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, což se ovšem velmi špatně počítá a dokazuje. Proto se většinou používá paušální doba životnosti 6 měsíců. Jedná se ale o životnost baterie nikoli o její záruční dobu!
Co to znamená v praxi? Pokud budete po roce užívání modelu reklamovat baterii, že vydrží pouze 3 minuty, tak s reklamací neuspějete. Pokud vám ovšem baterie po roce užívání např. vyteče, jedná se o vadu materiálnu nebo provedení a v tomto případě by měla být reklamace uznána.
Záruční doba na baterie je tedy 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity, která je způsobena běžným užíváním.
Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na výše uvedenou adresu. Balík označte viditelně "REKLAMACE", musí obsahovat: reklamované zboží, kopii kupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, telefonní číslo, nejlépe i e-mail). Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato! Zpáteční cestu (po vyřízení oprávněné reklamace) hradí prodávající. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět na uvedenou adresu.
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněné reklamace (vrácení poštovného vynaloženého na zaslání zboží k reklamaci apod.).
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. V případě vyřízení reklamace výměnou neběží nová záruka na zboží. Pokračuje původní záruka.
Zboží musí být vyzvednuto do 60-ti dnů po výzvě, kterou zákazník obdrží od dodavatele. Nebude-li zboží ve stanovené lhůtě vyzvednuto, propadá bez náhrady.
Veškeré další informace najdete v obchodních podmínkách. Nebo nás kontaktujte mailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo 704 043 107.